Monday, August 16, 2010

PenaT...SediH...MaraH...SEMUA ADA

semalam lps aku lik dr kolej ingat terus nk g mandi..alih2 aku tetido atas sofa dpn tv..smbil tv terpasang..jd tv lew yg tgk aku..bkn aku yg tgk die..hahahhaha...aku penat sgt asenya semalam....nk g main bowling pn xlrt agaknya...
sedih aku plak ble cinta hati aku xnk jumpa aku..katanya die byk kerja...alasan ape yg cube die nk cipta skunk ni??dlu mse mula2 knl xksh pn jumpa tiap hari..skunk ni dh pandai nk bersungut..hmm...xpelah,myb die bz dgn tugasan universiti...
tu leh dicampurkan dgn mrh aku sekali ar tu..hahahhahaha
mlmnya plak aku g Mall dgn aton..ingat nk mam pizza,but dh lewat sgt gerak...last2 mam Mc'D je...=)
balik2 dr mam,aku smbg study..pening gak otak aku ni...then b4 aku tdo,aku sempat on9 FB aku...layan cafe jup...then ase ngantOk plak...layan tdo ar...pew g...
cian vinta aku call n sms pn aku uat2 cm xde...hahahhaha

No comments:

Post a Comment